Bedst for mennesker
For at Sinatur kan gro, skal kulturen være livgivende, sund og nærende, så mennesker trives og udvikler sig.
Vi tager ansvar for, at alle der vil, får muligheden for at vokse og blomstre, og vi bidrager hele tiden at gøre vores fag relevante og attraktive for kommende generationer.
2030-Mål
- Vi har skabt en livgivende kultur, hvor mennesker trives og udvikler sig.
- Vi har gjort vores fag relevant og attraktivt for kommende generationer.
Mad med holdning
Vi er passionerede omkring mad. Vores gastronomiske profil respekterer naturen og tager livtag med de centrale klima-, miljø- og naturmæssige udfordringer, som vi kerer os om.
Kun derved kan vi sikre, at vores ansvar for klimapositivitet og biodiversitet afspejles i alle valg fra jord til bord.
2030-Mål:
-
Vi er klimapositive og binder mere CO2, end vi udleder.
Forbrug uden spild
Naturen har ingen spild, der kan alt bruges, der har alt en rolle. I tæt samspil med alle vores leverandører arbejder vi på at sikre klimapositivitet – at vi binder mere CO2 end vi udleder – og at vi øger biodiversiteten mere, end vi forringer den.
Dem vi handler med, er alle godt selskab, og vi er gensidigt forpligtede til at handle sammen, så vi når længere.
2030-Mål:
- Vi øger biodiversiteten mere, end vi forringer den.
En tydelig stemme
Vi insisterer på at gøre en forskel for verden. Både for gæsterne, for branchen og for de lokalsamfund, vi er en del af.
Vi bruger vores taletid på at inspirere vores gæster til at tage større ansvar for naturen, alle de virksomheder, vi er i berøring med til ansvarlig virksomhedsdrift, og vi arbejder på at skabe yderligere politisk gehør for vores samfundsambition.
2030-Mål:
-
Vi har inspireret vores gæster til at tage større ansvar for naturen
-
Vi har inspireret flere virksomheder til ansvarlig virksomhedsdrif
En sund forretning
Økonomisk robusthed i et marked præget af usikkerhed, inflation og regression er væsentlig. Men en sund forretning kræver også, at vi skaber mere værdi for samfundet, end vi tager.
Derfor er vores prioritering den regenerative værdiskabelse. Vi tager aktivt stilling til kerneforretningen, så vi kontinuerligt redefinerer standarden for, hvad hotel- og konferenceophold er, så vi fremtidssikrer forretningen.
2030-mål:
- Vi har skabt mere værdi for samfundet og naturen, end vi har taget
- Vi har redefineret standarden for, hvad hotel- og konferenceophold er